Kategorijos
Verslo pradžia

Dropshipping‘o menas: kiekvienas gali tapti verslininku?

Nors paskutiniu metu kalbos apie dropshipping‘ą kiek pritilo, tačiau tai – vis dar populiari verslo forma. Paprasčiausiai vis daugiau sužinoma, vis daugiau informacijos pasiekia žmones, tad jie tyliai imasi verslų, kurie padeda sukurti pasyvias pajamas beveik be jokio vargo.

Tiesa, ar tikrai dropshipping‘as padeda uždirbti tūkstančius nieko nedarant? Tikrai ne, daryti reikia, tačiau lyginant su kitomis verslo formomis – ši džiugina, kad nereikia didelių pradinių investicijų, kad nereikia rūpintis prekių sandėliavimu, siuntimu ir svarbiausia – tinkama rinkodara bei komunikacija.

Darbas internetu iš bet kurios pasaulio vietos…

Dropshipping‘as dažniausiai vilioja tuo, kad nereikia sėdėti biure siekiant didinti pardavimus. Turbūt ne kartą teko girdėti apie verslą, kuris leidžia dirbti iš Filipinų arba Maljorkos. Būtent ši verslo forma – suteikia šią galimybę.

Svarbiausia, kad šio tipo verslas tinka kiekvienam, kuris pasiruošęs dirbti, domėtis inovacijomis ir tuo pačiu siekti kuo geresnių rezultatų. Žinoma, verslininko gyslelė – reikalinga, kadangi kuo patrauklesnius pasiūlymus klientams pateiksite – tuo jie bus labiau linkę pirkti. Taigi, bet kuriuo atveju, tai yra verslas, tad pardavimai – svarbiausia jo dalis.

Pirmiausia – gera elektroninė parduotuvė

Bet kokio elektroninio verslo pradžia prasideda nuo tinkamiausios parduotuvės sukūrimo, kuri ir tampa virtualia patalpa prekėms „laikyti“.

Kiekvienas verslininkas turi sau atsakyti į klausimus – koks yra mano verslas, ką aš noriu parduoti, kokia yra jo filosofija? Dažniausiai į juos atsakius – idėjos išgeneravimas tampa kur kas paprastesnis.

Tiesa, marketingo specialistai pateikia kelis esminius punktus, kuriais remiantis sėkmingai žengsite pačius pirmus žingsnius verslo rinkoje.

  • Elektroninės parduotuvės turinio valdymo sistema turi būti paprasta. Tokiu atveju greitai ir paprastai darysite pakeitimus, o tam nereikia programavimo žinių.
  • Žinoma, būtinas ir paprastas parduotuvės valdymas, kad naršytojai rastų tai, ko ieško, greitai.
  • Tinkamai užpildykite svetainės turinį, pasirūpinkite geros kokybės nuotraukomis, taip pat, originaliais tekstais, kuriuose dominuoja reikalingi raktiniai žodžiai.
  • Parduotuvės turi būti SEO friendly. Tokiu atveju nusprendus optimizuoti – pradžia jau bus.
  • Žinoma, gerai, kad parduotuvės yra pritaikytos naršymui mobiliais įrenginiais. Tyrimai rodo, kad net 80 % jaunimo perka būtent naudojant telefonus ir, panašu, kad skaičiai bei amžiaus ribos taps vis didesnės ir platesnės.
  • Taip pat siūlome reguliariai atnaujinti asortimentą, rašyti blog‘ą, palikti nuorodas į socialinius tinklus, kuriuose galima rasti daugiau atsinaujinančios informacijos apie Jūsų prekybos vietos pasiūlymus.

Kiek laiko trunka naujo verslo „auginimas“?

Nėra vieningo atsakymo, kuris leistų Jums paprasčiau apskaičiuoti verslo auginimo terminus, juolab, sužinoti – kada realiai verslas Jums pradės nešti pelną. Vieniems reikia vos mėnesio, kad jau pavyktų pamatyti apčiuopiamus rezultatus, kai tuo tarpu kiti dirba metais, tačiau nepasiekia naudos. Viskas priklauso nuo to – kiek laiko verslui skirskite ir tuo pačiu kokiomis priemonėmis bus bandoma pasiekti norimą rezultatą.

Visgi, dažniausiai toks verslo vystymas reikalauja kur kas mažiau laiko sąnaudų nei kad užsiimant įprastu. Užtenka vos valandos per dieną, kad rezultatai jau būtų.

Dropshipping‘as ir investicijos

Turbūt ne kartą teko girdėti, kad dropshipping‘as visiškai nereikalauja jokių pradinių investicijų. Tai nėra visiškai tiesa. Dalies investicijų reikia, kaip ir bet kokiam kitam verslui, tačiau lyginant su tradiciniu verslu – dažniausiai reikia labai mažai. Tiek, kad būtų galima paruošti pilnai veikiančią elektroninę prekybos vietą ir tuo pačiu apgalvoti – kiek ir kokios reklamos Jums reikia.

Dažniausiai reklamos pasirinkimas kinta priklausomai nuo kiekvienos situacijos. Tiesiog jos realizavimo metu matyti – kaip pasiteisina viena arba kita strategija ir tuo pačiu varijuoja investuojamos sumos.

Kaip pasirinkti tiekėjus?

Bene labiausiai dominantis klausimas šio verslo sferoje yra tiekėjų pasirinkimas. Atrodo, kad šiais laikais verslų pasiūla yra labai plati, tad pasiūlyti klientams dar kažką, ko jie negalėtų rasti pas kitus verslininkus – sunkiai įmanoma. Visgi, kiekvienas gali būti konkurencingas, tad svarbiausia – išdrįsti.

O tiekėjus siūlome rinktis atsakius sau į kelis klausimus:

  • Kokia prekių niša Jus labiausiai domina?
  • Kokios vertės apyvartos tikitės?
  • Kokios šalies tiekėjai Jums labiausiai atrodo priimtini?]
  • Kokia sfera labiausiai primintina, tai yra – kokią būsite gebus išreklamuoti?
  • Kas bus Jūsų tikslinė auditorija?
  • Ir kiti panašūs klausimai.

Kadangi šio tipo verslas nereikalauja beveik jokių investicijų – nusimesti baimes nuo pečių ir pradėti savo verslą – verta. Išdrįskite, galbūt tai leis Jums dirbti tai apie ką visada svajojote.

Iššūkis mums, paruošti dropshipping verslą bei vykdyti veiklą metus. Skelbsime kaip ir ką darėme ir kokių rezultatų mums pavyko pasiekti. Ar būtų įdomu Jums?

Rezultatai

Loading ... Loading ...