Kategorijos
Verslo pradžia

Dropshipping‘o menas: kiekvienas gali tapti verslininku?

Nors paskutiniu metu kalbos apie dropshipping‘ą kiek pritilo, tačiau tai – vis dar populiari verslo forma. Paprasčiausiai vis daugiau sužinoma, vis daugiau informacijos pasiekia žmones, tad jie tyliai imasi verslų, kurie padeda sukurti pasyvias pajamas beveik be jokio vargo.

Tiesa, ar tikrai dropshipping‘as padeda uždirbti tūkstančius nieko nedarant? Tikrai ne, daryti reikia, tačiau lyginant su kitomis verslo formomis – ši džiugina, kad nereikia didelių pradinių investicijų, kad nereikia rūpintis prekių sandėliavimu, siuntimu ir svarbiausia – tinkama rinkodara bei komunikacija.

Darbas internetu iš bet kurios pasaulio vietos…

Dropshipping‘as dažniausiai vilioja tuo, kad nereikia sėdėti biure siekiant didinti pardavimus. Turbūt ne kartą teko girdėti apie verslą, kuris leidžia dirbti iš Filipinų arba Maljorkos. Būtent ši verslo forma – suteikia šią galimybę.

Svarbiausia, kad šio tipo verslas tinka kiekvienam, kuris pasiruošęs dirbti, domėtis inovacijomis ir tuo pačiu siekti kuo geresnių rezultatų. Žinoma, verslininko gyslelė – reikalinga, kadangi kuo patrauklesnius pasiūlymus klientams pateiksite – tuo jie bus labiau linkę pirkti. Taigi, bet kuriuo atveju, tai yra verslas, tad pardavimai – svarbiausia jo dalis.

Pirmiausia – gera elektroninė parduotuvė

Bet kokio elektroninio verslo pradžia prasideda nuo tinkamiausios parduotuvės sukūrimo, kuri ir tampa virtualia patalpa prekėms „laikyti“.

Kiekvienas verslininkas turi sau atsakyti į klausimus – koks yra mano verslas, ką aš noriu parduoti, kokia yra jo filosofija? Dažniausiai į juos atsakius – idėjos išgeneravimas tampa kur kas paprastesnis.

Tiesa, marketingo specialistai pateikia kelis esminius punktus, kuriais remiantis sėkmingai žengsite pačius pirmus žingsnius verslo rinkoje.

  • Elektroninės parduotuvės turinio valdymo sistema turi būti paprasta. Tokiu atveju greitai ir paprastai darysite pakeitimus, o tam nereikia programavimo žinių.
  • Žinoma, būtinas ir paprastas parduotuvės valdymas, kad naršytojai rastų tai, ko ieško, greitai.
  • Tinkamai užpildykite svetainės turinį, pasirūpinkite geros kokybės nuotraukomis, taip pat, originaliais tekstais, kuriuose dominuoja reikalingi raktiniai žodžiai.
  • Parduotuvės turi būti SEO friendly. Tokiu atveju nusprendus optimizuoti – pradžia jau bus.
  • Žinoma, gerai, kad parduotuvės yra pritaikytos naršymui mobiliais įrenginiais. Tyrimai rodo, kad net 80 % jaunimo perka būtent naudojant telefonus ir, panašu, kad skaičiai bei amžiaus ribos taps vis didesnės ir platesnės.
  • Taip pat siūlome reguliariai atnaujinti asortimentą, rašyti blog‘ą, palikti nuorodas į socialinius tinklus, kuriuose galima rasti daugiau atsinaujinančios informacijos apie Jūsų prekybos vietos pasiūlymus.

Kiek laiko trunka naujo verslo „auginimas“?

Nėra vieningo atsakymo, kuris leistų Jums paprasčiau apskaičiuoti verslo auginimo terminus, juolab, sužinoti – kada realiai verslas Jums pradės nešti pelną. Vieniems reikia vos mėnesio, kad jau pavyktų pamatyti apčiuopiamus rezultatus, kai tuo tarpu kiti dirba metais, tačiau nepasiekia naudos. Viskas priklauso nuo to – kiek laiko verslui skirskite ir tuo pačiu kokiomis priemonėmis bus bandoma pasiekti norimą rezultatą.

Visgi, dažniausiai toks verslo vystymas reikalauja kur kas mažiau laiko sąnaudų nei kad užsiimant įprastu. Užtenka vos valandos per dieną, kad rezultatai jau būtų.

Dropshipping‘as ir investicijos

Turbūt ne kartą teko girdėti, kad dropshipping‘as visiškai nereikalauja jokių pradinių investicijų. Tai nėra visiškai tiesa. Dalies investicijų reikia, kaip ir bet kokiam kitam verslui, tačiau lyginant su tradiciniu verslu – dažniausiai reikia labai mažai. Tiek, kad būtų galima paruošti pilnai veikiančią elektroninę prekybos vietą ir tuo pačiu apgalvoti – kiek ir kokios reklamos Jums reikia.

Dažniausiai reklamos pasirinkimas kinta priklausomai nuo kiekvienos situacijos. Tiesiog jos realizavimo metu matyti – kaip pasiteisina viena arba kita strategija ir tuo pačiu varijuoja investuojamos sumos.

Kaip pasirinkti tiekėjus?

Bene labiausiai dominantis klausimas šio verslo sferoje yra tiekėjų pasirinkimas. Atrodo, kad šiais laikais verslų pasiūla yra labai plati, tad pasiūlyti klientams dar kažką, ko jie negalėtų rasti pas kitus verslininkus – sunkiai įmanoma. Visgi, kiekvienas gali būti konkurencingas, tad svarbiausia – išdrįsti.

O tiekėjus siūlome rinktis atsakius sau į kelis klausimus:

  • Kokia prekių niša Jus labiausiai domina?
  • Kokios vertės apyvartos tikitės?
  • Kokios šalies tiekėjai Jums labiausiai atrodo priimtini?]
  • Kokia sfera labiausiai primintina, tai yra – kokią būsite gebus išreklamuoti?
  • Kas bus Jūsų tikslinė auditorija?
  • Ir kiti panašūs klausimai.

Kadangi šio tipo verslas nereikalauja beveik jokių investicijų – nusimesti baimes nuo pečių ir pradėti savo verslą – verta. Išdrįskite, galbūt tai leis Jums dirbti tai apie ką visada svajojote.

Iššūkis mums, paruošti dropshipping verslą bei vykdyti veiklą metus. Skelbsime kaip ir ką darėme ir kokių rezultatų mums pavyko pasiekti. Ar būtų įdomu Jums?

Rezultatai

Loading ... Loading ...
Kategorijos
Verslo pradžia

Kaip  pradėti verslą internetu?

Pradėti savo verslą šiais laikais yra paprasta kaip niekada, o nusprendus, kad Jums labiausiai tinka internetinė prekyba – išlošite dar daugiau, kadangi neteks nuomotis fizinių patalpų, investuoti į darbuotojus, kadangi prekybos vietos savininkas, bent jau verslo pradžioje, dažnai
yra ir vadybininkas, ir parduotuvės administratorius, marketingo specialistas… Jis yra viskas, ko reikia, kad prekyba vyktų ir žengus tinkamus pirmus žingsnius – tai yra įmanoma.

Dropshippingas – verslas, kuris beveik garantuoja uždarbį

Nors „dropshippingas“ dažnai vadinamas pradedančiojo verslo forma, tačiau tikrai reikia įdėti pastangų, kad viskas klostytųsi sėkminga linkme. Žinoma, pirmiausia – gero tiekėjo pasirinkimas, taip pat – tinkamos elektroninės parduotuvės kūrimas, kurios paslaugas pasiūlyti galime mes.

Labiausiai pasiteisina prekyba drabužiais (ypač moteriškais ir vaikiškais), kadangi ji, su tinkama reklama – garantuoja beveik 100 % pelną. Žinoma, reikės įdėti pastangų ne tik tobulinant prekinį ženklą, tačiau ir gerai komunikuojant, kadangi tik tokiu atveju Jūsų produkcija bus susidomėta. Visgi, vien tai, kad „dropshippingas“ leidžia pradėti veiklą su mažomis pradinėmis investicijomis – jau didelis žingsnis į priekį.

Prisitaikykite prie klientų poreikių

Verslo pradžioje labai svarbu įvertinti rinką. Tam nebūtini tyrimai, kadangi dažnai vizualiai matyti – kokio tipo prekės perkamos dažniausiai, kokių prekybos vietų atsiranda vis daugiau. Tiesa, šiuo atveju svarbiausia yra mokėti tinkamai pateikti save, kadangi drabužių moterims parduotuvių yra labai daug, tad išsiskirti iš minios – nebus paprasta.

Verta apsilankyti forumuose, kuriuose rasite informaciją apie klientų poreikius, taip pat atlikti raktinių žodžių analizę, kuri padės įvertinti konkurencingumą. Žinoma, kurkite brandą, kuris turėtų savo istoriją, filosofiją, tikslus. Tokiu atveju Jūsų verslo vardas bus ne tik atpažįstamas, tačiau ir siejamas su tam tikromis vertybėmis.

Individualizuota internetinė svetainė

Kaip jau minėjome – mes Jums galime pagelbėti su internetinės svetainės kūrimu, tačiau nemažą dalį turi padaryti ir kiekvienas būsimas verslininkas

Pirmiausia – atsakingas parduotuvės pavadinimo pasirinkimas, kuris dažniausiai talpinamas ir domene. Jis turi būti aiškus, be jokių specifinių ženklų, geriausia – be lietuviško raidyno, venkite per daug ilgų trumpinių arba sudėtingų raidžių samplaikų. Rinkitės tokį pavadinimą, kuris būtų lengvas, įsimenamas, kartojamas

Taip pat būtinai apgalvokite dizaino niuansus. Dažniausiai parduotuvės dizainas siejamas su jos logo, taip pat – pačio puslapio idėja bei šūkiu. Nuo tamsių, elegantiškų spalvų iki ryškių, žaismingų, kurios visus metus kvepia vasara. Mes sukursime jums stilingą, puikiai atrodančią visuose įrenginiuose elektroninę parduotuvę, kuri reprezentuos jūsų vykdomą veiklą.

Svarbu jog elektroninę parduotuvę būtų patogų valdyti iš bet kokio išmanaus įrenginio

Pasirūpinkite ir tekstais. Ne tik tokiais, kuriuose yra raktinių žodžių kratinys naudingas Google robotams, tačiau ir informatyviems, kurie pritrauks lojalius skaitytojus.

Tinkama rinkodara ir komunikacija – sėkmingas verslas

Tiek dropshippingo atveju, tiek pradėjus elektroninę prekybą savarankiškai – labai svarbu imtis tinkamų savo verslo reklamavimo būdų. Pamirškite, kad bet kokia reklama yra gera. Tikrai ne. Gera tik ta reklama, kuri yra teigiama, kuria tinkamą Jūsų verslo vardo reputaciją.

Suprantama, kad verslui, kuris yra tik virtualioje erdvėje – labiausiai tinkamos galimybės yra susijusius su skaitmeniniu marketingu. O ko verta imtis?

  • Žinoma, būtina socialinių tinklų priežiūra. Lietuvoje vis dar karaliauja Facebook, tačiau plinta ir Instagram bei Tik Tok reklamos.
  • Taip pat pasirūpinkite SEO galimybėmis, kurios padės Jums būti vienose iš pirmųjų pozicijų Google paieškos sistemoje. Tinkamai turi būti atliktas ne tik vidinis, tačiau ir išorinis SEO.
  • Žinoma, Google Ads, kuris labiausiai tinka verslo naujokams arba rengiant išpardavimus.
  • Taip pat skleiskite teigiamą informaciją apie savo parduotuvę ir forumuose.
  • Pasiteisina ir elektroninio pašto marketingas.

Žinoma, svarbiausia yra kokybė, o ne kiekybė, tad jeigu laikas ribotas – geriausia imtis tik kurios nors vienos reklamos strategijos arba samdyti profesionalus darbų atlikimui.